امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : مردم ایلام میزبان مهمانان و زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین هستند و این ایام بهترین فرصت برای معرفی، ارائه و عرضه‌ انواع محصولات تولیدی استان به زائران و درآمد زایی برای تولیدکنندگان ایلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 18 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام والمسلمین  اله نور کریمی تبار بیان داشت : ایلام اصلی ترین میزبان زائران و پایتخت خادمان زائران اربعین است و مدال خدمتگذاری اربعین به استان ایلام رسیده است.

وی افزود : امروز نیز به طور رسمی نهضت خدمات رسانی ستاد اربعین استان به زائران اربعین آغاز می شود و نکته حائز اهمیت در اربعین امسال اهتمام مسوولان موکب ها و ایستگاه های صلواتی اقامه نماز جماعت اول وقت در همه موکب ها است.

امام جمعه ایلام بیان داشت : مسجد سجده گاه و محل تجمع بندگان عابد و زاهد خداوند، انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، اقتصادی و مکانی برای استکبارستیزی است که نباید در بین مسلمانان غریب و مهجور باشد.

وی ادامه داد : حادثه تلخ شاهچراغ بیانگر سردرگمی و شکست مذبوحانه دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در کشور است اما این حادثه ناگوار روحیه شهادت طلبی، ایثار و  آمادگی ملت ایران را به دنیا اثبات کرد و هشدار و پیامی قاطع به جبهه جهانی استکبار حامیان آنها بود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد : آزادی بخشی از اموال توقیفی ما در روزهای اخیر مرهون دیپلماسی مقتدرانه ایران بود و جمهوری اسلامی موضع مقتدرانه ایران موجب ذلت، خواری و سرافکندگی آمریکا شد و حتی رسانه های کشور آمریکا به این موضوع اذعان داشت./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار