معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص مدیریت آب در مشکین‌شهر، گفت: استفاده از سیستم‌های نوین تقسیم آب در خیاوچای برای تأمین آب مشکین‌شهر ضروری است.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 16 August 2023

به گزارش تابناک اردبیلو به نقل از خبرگزاری فارس، سیدکمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: امور آب باید به وظیفه ذاتی خود در خصوص تأمین آب عمل کرده و با مدیریت منابع آب موجود در مشکین‌شهر، از بروز قطعی پیش‌گیری کند.

وی با بیان اینکه آب به میزان کافی در منطقه وجود دارد، افزود: باید با استفاده از سیستم‌های نوین و اجرای طرح‌های مختلف آبخیزداری از دورریز آب جلوگیری کرده و آب پایداری در مشکین‌شهر ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به برخی کم‌کار‌ی‌ها طی سال‌های گذشته در خصوص مدیریت آب و ایجاد منبع آب پایدار در استان، مشکل آب را جدی دانست و خواستار اقدام تخصصی مسؤولان مرتبط و به‌ویژه حوزه وزارت نیرو در این راستا شد.

میرجعفریان تصریح کرد: دغدغه آب شرب و غیرشرب در استان اردبیل جدی بوده و لازم است طرح جامع آب استان که کارشناسان و متخصصان امر تدوین کرده‌اند با حمایت ملی، اجرایی و عملی شود.

گفتنی است؛ در این نشست گزارشی از روند تامین آب شهرستان مشکین‌شهر توسط امور آب و همچنین تأمین آب اردبیل از سوی مدیران مربوط ارائه شد.

برچسب ها: اردبیل ، تقسیم آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار