کد خبر: ۱۱۲۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 15 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سردار شریف در مراسم تقدیر از خبرنگاران بسیجی در شهرستان ساری با بیان اینکه تعدادی از مظنونانی که در حادثه حرم شاهچراخ شیراز مشارکت داشتند، دستگیر شده‌ان، اظهار داشت: ‌

دشمن در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اهداف چندگانه‌ای را مدنظر دارد؛ اختلاف مذهبی، قومی وایجاد شکاف بین کشور‌های همسایه بخشی از اهداف دشمن زبون است.

بر اساس این گزارش ، سخنگوی سپاه با بیان اینکه طومار داعش و تروریست‌های علیه منافع ملی ایران و مردم در هم پیچیده شده ‌و این دست و پا زدن‌های آخر دشمن انقلاب اسلامی ایران است‌، تاکید کرد: قطعا پاسخ قاطعی به تروریست‌ها خواهیم داد.

سردار شریف همچنین در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ‌در ساری ‌اظهار داشت:

مردم مازندران و خبرنگاران در میادین مختلف انقلاب اسلامی با ایثارگری در جهت تبیین ارزش‌های اسلامی گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی مردم سبب نجات کشور از استبداد انگلیس و آمریکا شد، افزود: امام راحل، استقلال و آزادی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه خبرنگاران انسان‌هایی هوشمند‌ هستند که با نگارش وقایع، حقیقت‌گویی می‌کنند‌، خاطرنشان کرد: ملت ایران با مجاهدت رزمندگان توانست ‌"استقلال و آزادی" را حفظ و پایه‌های نظام و کشور را قدرتمند کند.

وی بمباران رسانه‌ای دشمن در کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها را هجمه رسانه‌ای ‌عنوان کرد و افزود: دشمن راهبرد نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و ایجاد یاس برای ملت را دنبال می‌کند و در عوض باید ‌راهبرد بیان دستاوردها و افتخارات و افق امیدآفرین پیش‌رو را دنبال کنیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار