مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه آموزش شده است که اقدامات مؤثری من جمله رفع مشکلات مدارس عشایری در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 08 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام  بیان داشت: دفاع مقدس یک مدیریت تمام عیار جهادی بود که با تأسی از آن می‌توانیم مشکلات امروز جامعه را حل کنیم.

وی افزود: خدمت به حوزه آموزش در واقع سرمایه گذاری است که دستاورد‌های عظیمی برای پیشرفت آینده کشور خواهد داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش شده است که اقدامات مؤثری من جمله رفع مشکلات مدارس عشایری در دستور کار قرار گرفته است.

حمره بیان کرد: از ۱۵ مدرسه کانکسی استان ایلام که شرایط لازم را دارند،۱۳مدرسه تا مهر ماه ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید و مابقی با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر دسترسی، تلاش می‌کنیم تا پایان سال تکمیل شوند.

این مدیرکل ادامه داد: وظیفه داریم که با توسعه امکانات در مناطق محروم، زیر ساخت‌های لازم را برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنیم تا همانند مدارس که در مرکز شهر وجود دارند در رفاه وآسایش باشند.

«حمره» اضافه کرد: در دو سال اخیر ۹۴ پروژه آموزشی با ۲۲۳ کلاس درس تکمیل و بازسازی شده است که با توجه به ارزیابی‌های کشوری استان ایلام از استان‌های پیشرو بوده است.

وی با توجه به مشارکت خیرین در طرح‌ های عمرانی افزود: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خیرین مدرسه ساز ۲۶۰ میلیارد در استان هزینه کرده اند در حالی که این رقم در سال های گذشته کمتر بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، خیرین در سال ۱۴۰۰ فقط ۳۳ میلیارد هزینه صرف مدرسه سازی کرده بودند که خوشبختانه طی دو سال گذشته این رقم افزایش یافته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار