مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام:
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: جایگزینی تمام مدارس کانکسی در سطح استان از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده که در این زمینه احداث ۲ باب مدرسه آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 15 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال حمره مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام بیان داشت: سال گذشته استان ایلام میزبان رئیس جمهور بود که از این سفر پر خیر و برکت پروژه هایی در این حوزه برای استان تصویب شد. 

وی افزود: تکمیل استخر سرپوشیده، تکمیل و تجهیز فضاهای ورزشی دانش آموزان در شهرستان ایلام با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنین احداث یک باب استخر سرپوشیده در شهرستان مهران با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی که در مجموع برای این دو پروژه ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص داده شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در سطح استان تکمیل ۳۷ مدرسه با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در دست احداث است.

حمره درباره مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در حوزه اعتبارات به این اداره کل تصریح کرد: تکمیل سالن ورزشی موسیان و احداث توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی دانش آموزان در شهرستان دهلران با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد با مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل هنرستان ۶ کلاسه هلیلان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد که در مرحله سفت کاری و تکمیل دیوار محوطه و در حال شروع نازک کاری و تاسیسات با اعتبار ۲ میلیارد تومان است. 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه ها باعث افزایش سرانه فضای آموزشی در سطح استان خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار