رئیس پلیس عملیات راهور ناجا:
رئیس پلیس عملیات راهور ناجا از احداث پارکینگی با ظرفیت 20 هزار خودرو در مهران خبر داد و بر لزوم سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌های عمرانی ویژه اربعین در حوزه راهسازی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 14 October 2015

رئیس پلیس عملیات راهور ناجا از احداث پارکینگی با ظرفیت 20 هزار خودرو در مهران خبر داد و بر لزوم سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌های عمرانی ویژه اربعین در حوزه راهسازی تاکید کرد.


به گزارش تابناک ایلام، سردار محمدرضا مهماندار پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه احداث پارکینگ 60 هکتاری مهران در استان ایلام اظهار داشت: احداث پارکینگ 60 هکتاری، گامی در راستای روانسازی ترافیک اربعین در مهران است.

رئیس عملیات پلیس راهور ناجا با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌ها برای اربعین در ایلام و شهر مهران صورت گرفته است، بر لزوم سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌های عمرانی ویژه اربعین در حوزه راهسازی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه احداث این پارکینگ می‌تواند در کاهش بار ترافیکی شهر مهران بسیار تاثیرگذار باشد، ادامه داد: ظرفیت 20 هزار خودرویی این پارکینگ سبب می‌شود که هم امنیت خودروهای زائران تامین شود و هم اینکه شاهد ترافیک کمتری در مسیر تردد زائران پیاده باشیم.

رئیس عملیات پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در این پارکینگ در حال ساخت اتوبوس‌های بین شهری استقرار خواهند یافت و جابه‌جایی مسافران تا پایانه مرزی مهران نیز از این پایانه با استفاده از وسایل نقلیه پیش‌بینی شده انجام می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان استان ایلام ادامه داد: امیدواریم با اتمام پروژه‌های در دست اقدام، امسال شاهد ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات باشیم.

× اختصاص امکانات و نیرو به پلیس ایلام در ایام اربعین

رئیس پلیس عملیات راهور ناجا گفت: برای کنترل و حفظ امنیت ترافیکی و انتظامی در ایام اربعین به اندازه کافی نیرو و تجهیزات به استان ایلام اختصاص می‌یابد.

مهماندار هدف از سفر خود را بازدید از وضعیت طرح‌های زیرساختی و اقدامات صورت گرفته در حوزه ترافیک جاده‌ای و شهری شهرستان مهران عنوان کرد.

رئیس عملیات پلیس راهور ناجا در این سفر قصد دارد با حضور در چهارمین نشست کمیته اربعین آخرین هماهنگی‌ها را در خصوص اتمام طرح‌های زیرساختی و تمهیدات پلیس در حوزه ترافیک انجام دهد./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار