معاون استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی، گفت: استان خراسان جنوبی دارای3 شهر بازی بوده که تنها شهربازی بیرجند گواهی‌نامه استاندارد را دریافت کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 14 October 2015

«محمد رضا اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، اظهار کرد: شرکت بازرسی فنی،کار استاندارد سازی پارک‌ها را در بازرسی اولیه ازشهربازی قاین و فردوس انجام داده و پس از برطرف کردن نواقص که بعد از بازدید مجدد می‌تواند از گواهی‌نامه استاندارد برخوردارشوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شهر‌بازی‌های استان به استاندارد نزدیکتر شده‌اند، افزود: اجازه فعالیت بدون صدور تاییدیه استاندارد به شهربازی داده نمی شود.
معاون استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی، ادامه داد : استاندارد کردن تمام وسایل شهربازی‌های استان مهم ترین موضوع بوده که تاییدیه استاندارد کردن وسایل شهربازی با حساسیت خاص خود انجام می‌شود.
اکبری با اشاره به اینکه ،در حال حاضر نمی‌توانیم تمام پارک‌های استان را استاندارد کنیم‌، گفت: تعداد پارک‌ها در استان زیاد بوده که تعدادی از این پارک ‌ا در روستا‌ها‌ی استان قرار دارند اگر بخواهیم به استاندارد کردن آنها بپردازیم هزینه زیادی را می‌طلبد.
وی با اشاره به استاندار سازی مشتقات نفتی که از استان صادر می شوند، تصریح کرد: لیست فرآورده‌هایی که باید مشمول استاندارد باشند به گمرگ داده می‌شود.
معاون استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی، تاکید کرد: محموله‌هایی که از کشور خارج می‌شود و استاندارد ندارند نمونه‌برداری ودر صورت تایید گواهی نامه‌ای مختص همان کالا داده می‌شود .
اکبری با بیان اینکه ? مشتقات نفتی محصولی هستند که ازضایعات پالایشگاه نفتی استحصال می‌شوند، افزود: هیرو کربن‌هایی ازضایعات پالایشگاه‌ها بدست می‌آید که شبیه به فرآورده‌های نفتی هستند اگر سنگین باشد به گازوئیل ودر صورت سبک بودن به بنزین شبیه می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه مشتقات نفتی? استاندارد خاصی ندارند، خاطرنشان کرد: محصولی را که با یک آنالیز درست شده، باید مشخصات آن کامل رعایت و ماهیت آن بررسی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار