دو نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای حضور در جلسه انتخابات شورای اسلامی شهر قم در محل ساختمان این شورا حاضر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ 01 August 2023

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از میهمانان ویژه جلسه فوق‌العاده انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرقم بودند که به‌دنبال حواشی جلسه دیروز در این نشست و به‌عنوان ناظرين شورا و اعضای شورا به این جلسه آمده بودند تا به‌صورت حضوری روند انتخابات داخلی شورا را شاهد باشند. 

ذائقه مردم قم از اتفاقات اخیر شورای شهر تلخ است/نباید همدیگر را متهم کرد
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری صبح سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: اتفاقاتی این روزها مطرح شد که ذائقه مردم و متدینین قم از آن تلخ است و شیاطین هم از این اتفاقات می‌خواهند استفاده کنند و بر آتش اختلافات بدمند.
 
حجت الاسلام ذوالنوری ابراز داشت: یکی از مسئولیت‌های امروز ما حفظ همدلی و انسجام است و با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها باید به مردم خدمات بهتری ارائه دهیم و مردم با احساس خدمت همراه با اخلاص نسبت به حاکمیت دینی، خوش بین تر شود.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار جمعی ابعاد مختلف دارد و اعضای شورای اسلامی شهر قم باید حداکثر همکاری با یکدیگر را داشته باشند افزود: نباید همدیگر را متهم کرد و با همدلی و همزبانی و حمایت از یکدیگر می‌بایست کار را جلو ببریم.
 
وجود اختلافات در مجموعه مدیریت شهری قم جز خسارت نتیجه ای ندارد
 
احمد امیرآبادی فراهانی صبح سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: حضور ما در جلسه امروز شورای شهر قم در راستای تقویت و حفظ وحدت نیروهای انقلاب است.
 
وی عنوان داشت: مردم قم سال‌ها است که به مجموعه نیروهای انقلابی در طول ۶ دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعتماد کردند و به افرادی که خود را منتسب به انقلاب معرفی کردند، رأی دادند که این امر مسئولیت منتخبان را در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلابی و دینی و خدمت بیشتر به مردم قم که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند را سنگین می‌کند که باید تلاش مضاعفی داشت و به اعتماد مردم با خدمت مطلوب پاسخ داد.
 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آقای ذوالنوری گفتند که امروز در این جلسه حاضر شویم و از اعضای شورا بخواهیم که وحدت خود را حفظ کنند چرا که اگر در مجموعه مدیریت شهری اختلافی ایجاد شود، جز خسارت نتیجه‌ای نخواهد داشت و مردم ما را نخواهند بخشید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار