به دنبال درخواست برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و با رأی گیری انجام شده جلسه علنی شورا برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه به غیرعلنی تبدیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 01 August 2023

به گزارش تابناک قم، جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با دستور کار برگزاری انتخابات هیئت رئیسه صبح روز سه شنبه آغاز شد.

در این جلسه حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور یافتند و در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت نیرو‌های انقلاب، از اعضای شورای اسلامی شهر قم خواستند تا به اختلافات روز‌های اخیر خود پایان دهند و با هم افزایی در راستای خدمت بهتر به مردم قم تلاش کنند.

پس از سخنان نمایندگان قم و به دلیل قانع نشدن شماری از اعضا برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه، به درخواست برخی از اعضای شورا، غیرعلنی شدن جلسه به رأی گذاشته شد.

با موافقت اکثریت اعضا، جلسه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم به غیر علنی تبدیل شد و خبرنگاران حاضر در این جلسه به بیرون از سالن هدایت شدند.

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در روز گذشته به دلیل آبستراکسیون ۶ عضو لغو و برگزاری انتخابات به جلسه امروز موکول شد.

در صورت عدم برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم، این شورا به دلیل پایان دوره یک ساله خود در ۱۳ مردادماه، از روز شنبه هفته آینده رسمیت نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار