بعد از حواشی جلسه ۹۶ شورای شهر که صبح دوشنبه ۹ مرداد ماه با تحریم از سوی ۶ عضو شورا به حدنصاب نرسید و برگزار نشد، جلسه فوق‌العاده ۹۷ دوره ششم شورای اسلامی شهر قم با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر از زمان اعلام شده قبلی و از ساعت ۸ صبح در سالن جلسات ساختمان شهید باکری آغاز شد. 
کد خبر: ۱۱۱۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 01 August 2023

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از میهمانان ویژه این جلسه شورای شهر قم بودند که به‌دنبال حواشی جلسه دیروز در این نشست و به‌عنوان ناظرين شورا و اعضای شورا به این جلسه آمده بودند تا به‌صورت حضوری روند انتخابات داخلی شورا را شاهد باشند. 

حضوری تمامی ۱۳ نفر عضو شورای اسلامی شهر که البته با تقدم و تاخر احزاب همراه بود، از نکاتی بود که در روز گذشته شائبه‌های مختلفی را ایجاد کرده بود. 

همه آمدند

محسن محرری که آخرین جلسه سال دوم دوره ششم شورای اسلامی شهر قم را ریاست می‌کرد در ابتدای جلسه با اشاره به چرایی تشکیل جلسه فوق‌العاده امروز گفت: با توجه به الزامات قانونی جهت انجام انتخابات داخلی شورا و تعیین هئیت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی تا قبل از ۱۳ مرداد ماه و عدم انجام این موضوع در روز گذشته، با هماهنگی انجام شده با فرمانداری، برنامه‌ریزی برگزاری جلسه امروز انجام و دعوتنامه‌ها روز گذشته ارسال شد. 

رای‌گیری برای رسمیت جلسه با حضور ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر و رای مثبت ۷ نفر اولین مصوبه این جلسه بود که به تصویب رسید. 

توضیحات رؤسای دو کمسیون معماری و شهرسازی و عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم و بحث و بررسی در خصوص ۲ لایحه از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که قبل از صحبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شد. 

آغاز فرآیند انتخابات اعضای هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم شورای اسلامی شهر قم نیز از دیگر دستورات جلسه فوق‌العاده نود و هفتم است که در ادامه جلسه به آن پرداخته خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار