بازدید فرمانده کل سپاه از پایگاه بسیج آستارا
کد خبر: ۱۱۱۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 27 July 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از استاراقرارگاه محله اسلامی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پایگاه شهدای جهاد بعنوان قرارگاه برتر در نشست تخصصی و نمایشگاه عملکردی تهران حضور پیدا کرد.

نوید دوزنده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده آستارا اظهارداشت:قرارگاه‌های تحول محله با نام شهید سلیمانی با هدف پای کارآمدن ظرفیت‌های مردمی و با محوریت مساجد تشکیل و عملیاتی شده است.

در استان گیلان ۵۲۰ قرارگاه محله اسلامی در سطح مساجد شهرها تشکیل شده که قرارگاه محله اسلامی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام پایگاه شهدای جهاد حوزه شهید نقیب زاده آستارا بعنوان قرارگاه برتر استانی و بعنوان نماینده استان گیلان در نمایشگاه و نشست تخصصی محلات اسلامی در تهران حضور پیدا کرد.

 

تاکنون ۱۶ هزار ۸۰۰ قرارگاه محله اسلامی در کل کشور تشکیل شده است که در این راستا نمایشگاهی باحضور ۵۰ قرارگاه محله اسلامی برتر از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه و نشست تخصصی حجت الاسلام و المسلمین وحید دارایی رئیس قرارگاه محله اسلامی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) غلام محله، برادر بسیجی رسول پورعیسی فرمانده پایگاه شهدای جهاد و برادر پاسدار نوید دوزنده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده آستارا به نمایندگی از قرارگاه‌های سطح استان گیلان حضور داشتند.

نشست تخصصی و نمایشگاه عملکرد و پیشرفت با حضور قرارگاه های منتخب استانی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه در سازمان بسیج مستضعفین با بازدید مسئولین کشوری و لشگری برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار