رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۱۲سری جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا گردید.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 24 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۱۲سری جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا گردید.

 

اهدای ۱۲سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهرستان قائمشهر  

وی افزود: همچنین به تعداد ۲ نفر از دامادهایی که خانواده آنها تحت حمایت این نهاد بودند به هر نفر ۱۵میلیون تومان هدیه ازدواج تقدیم گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در راستای حمایت از زوج‌های جوان پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباس شویی به نوعروسان اهدا شد.

یعقوبی بیان داشت: همچنین بمناسبت دهه امامت و ولایت در مصلی نماز جمعه ۱۲۲دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولر، بخاری، جاروبرقی، آبگرمکن و ماشین لباسشویی به همت کمیته امداد و خیرین در روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه کمیته امداد نهاد انقلابی با رویکرد فرهنگی و خانواده می باشد در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به همت خَیِرین نیکوکار و کمیته امداد این شهرستان، کلیه مددجویانی که از امداد درخواست جهیزیه داشتند خدمت آنها جهیزیه تقدیم گردیده و در طول سال جاری نیز بلافاصله پس از تشکیل پرونده، جهیزیه زوج‌های جوان تقدیم آنها می‌گردد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: درسال گذشته نیز با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان به ۱۱۱ زوج نیازمند شهرستان جهیزیه تقدیم گردید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار