استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: امروز دغدغه مشترک همه از مردم گرفته تا مسئولین باید ایجاد اشتغال مولد، مفید و پایدار باشد و بنیاد مستضعفان با توجه به رویکرد و هدف گذاری انقلابی، یکی از بهترین نهاد‌هایی است که می‌تواند در این زمینه در خدمت اهداف انقلاب باشد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 19 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی شامگاه روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهید قلیوند استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: الحمدلله هم درزمینه صنعت، کشاورزی و ملحقات آن و هم در زمینه گردشگری، توافقات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: به لطف الهی و دغدغه همکاران محترم در عرض یک ماه و نیم تلاش، یک راهی که حدود سه سال متوقف شده بود را توانستند بازگشایی کنند که این پنج هزار و ٤٠٠ واحد مسکن محرومین در خدمت مردم شریف استان قرار بگیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بنیاد مستضعفان این است که هم در فعالیت‌های مستقیم برای استان مفید است و هم در سودی که از این فعالیت‌ها حاصل می‌شود، آن را مستقیما درخدمت مستضعفین و محرومین قرار می‌دهد.

صحرایی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش جمعی بتوانیم روز به روز برای ایجاد استانی آباد و پیشرفته‌تر قدم برداریم و امیدواریم آنچه که انجام می‌شود منشاء خیر و صلاح برای مردم شریف استان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار