مدیرکل منابع طبیعی ایلام خبر داد؛
مدیرکل منابع طبعیی و آبخیزداری استان ایلام گفت : بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران 80 نفر از کارکنان ویا فرزندان ایثارگران در منابع طبیعی استان ایلام تبدیل وضعیت شدند.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 18 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم پیزادیان در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است که با اولویت ویژه در دستور کار منابع طبیعی کشور و استان قرار گرفته است.

وی بیان داشت : علی رغم مشکلات که در این راستا وجود داشت ولی با پیگیری های مستمر و رایزنی ها با سازمان جهاد کشاورزی استان ، ادره کل تعاون روستایی و اداره کل اداره کار ، رفاه اجتماعی ستاد سازمان منابع طبیعی خوشبختانه زمینه استخدام رسمی ۸۰نفر در این اداره کل مرتفع شد.

پیزادیان گفت : از این تعداد ۴۰نفر به دستگاه های اجرایی یاد شده بالا انتقال خواهند خورد و مابقی نیز در بدنه خود منابع طبیعی استان هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام تصریح کرد : بدون شک وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و باید این ارزشها را به نسل جدید منتقل کنیم چرا که امنیت امروز ما مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

پیرزادیان ادامه داد : همه پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی مرهون خون شهداست که در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران از همه ظرفیتهای قانونی در راستای تکریم آنها بیش از پیش تلاش خواهیم کرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار