سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 10 کیلو گرم موادمخدر تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در طرح کنترل محور مواصلاتی هراز خبر داد
کد خبر: ۱۱۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ 16 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25/04/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

انسداد مقطعی محور هراز 

سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محور هراز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه از مسیر جنوب به شمال مقطعی مسدود می‌شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" از انسداد مقطعی محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه از مسیر جنوب به شمال مقطعی مسدود می‌شود.

وی افزود: این محور به منظور اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال از کیلومتر ۴۵ تا ۴۷ بین ساعت ۷ لغایت ۱۷ روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه امسال مقطعی مسدود می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: محور هراز به صورت مقطعی از مسیر جنوب به شمال مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

سرهنگ جهان تاب در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#

------------------------------------------

کشف 10 کیلو مواد مخدر در طرح کنترل محورهای مواصلاتی 

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 10 کیلو گرم موادمخدر تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در طرح کنترل محور مواصلاتی هراز خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علیرضا ثقفی" در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط 2 قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان را حین تردد در این محور شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی  از کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: خودروی متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

ثقفی با اشاره به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضائی، اعتياد را منشا بسياري از جرائم  و آسیب های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشي خانواده ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

------------------------------------------

دستگیری 9 سارق منزل در عباس آباد 

سرهنگ ناصر صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 9 سارق منزل با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر صالحی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 9 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ صالحی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

سارق طلاجات کودکان در ساری دستگیر شد 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک زن که اقدام به سرقت طلاجات کودکان می کرد، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي اعلام یک مورد سرقت طلاجات از کودکان در حال بازی در یکی از  پارک های شهر توسط یک زن ، بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را  در مخفیگاهش دستگیر کنند .

وی از کشف  یک انگشتری و دوخلقه  النگوی طلای سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای در بازجویی های انجام شده به 6 مورد سرقت طلاجات از کودکان در حال بازی در پارک های شهر ساری اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شد.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهم کودکان را به وسیله شیرینی و

آب میوه اغفال کرده و در گوشه ای خلوت اقدام به سرقت طلاهای آنان می کرد، از شهروندان خواست: همواره مراقب کودکان خود باشند و ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله آن را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------------------

سارق حرفه ای مغازه در نکا دستگیر شد 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارق مغازه و کشف6 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام  اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه های وقوع جرم سارق را شناسایی و  در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی انموال سرقتی از مخفیگاه متهم، خاطر نشان کرد: این سارق حرفه ای و سابقه دار در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده  به ارتکاب 6 فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: اطلاعات خود از فعالیت سارقان و افراد مالخر را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

------------------------------------------

اجراي طرح امنيت محله محور در شهرستان سیمرغ 

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگيري 14 نفر در اجراي طرح امنيت محله محور در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین اسدی"در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور در سطح شهرستان سیمرغ  به اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران  موفق به شناسایی و دستگیری 6 معتاد متجاهر ، 3 سارق حرفه ای و 3 فقره کشف اموال سرقتی شدند .

سرهنگ اسدی از دستگیری 5 مجلوب فراری و توقیف یک خودروی متخلف نیز خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح عفاف و حجاب و نظارت بر اماکن عمومی از 12 واحد صنفی این شهرستان بازدید و یک واحد صنفی به علت عدم رعایت دستورالعمل های صنفی و انتظامی پلمب شد.

وی در اداه هدف از اجرای این طرح را برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز برشمرو با تاکید بر  همکاري مردم محلات با پليس در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اجرای این طرح رضایت شهروندان و مسئولین شهرستان را در پی داشته است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی،فروش ومصرف مواد مخدر،سرقت،جرائم وناهنجاریهای اجتماعی را ازطریق مرکز فوریت های پلیسی110با ما در میان بگذارند.

------------------------------------------

کشف موتور سیکلت قاچاق در قائم شهر 

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت ‏ 400 سی سی سنگین قاچاق مدل 2006 به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. ‏ 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری ‏یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق توسط یکی از شهروندان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اقتصادی شهرستان قائم شهر قرار گرفت.‏

وی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از صحت خبر با اخذ دستور قضایی به محل اعزام و در بازرسی از آنجا یک دستگاه موتور سیکلت ‏ 400 سی سی سنگین قاچاق مدل 2006 کشف کردند.‏

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر اضافه کرد: موتور سیکلت مذکور، فاقد هرگونه مجوز بوده است.‏

سرهنگ خادمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد شده ‏است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.‏

------------------------------------------

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 5 کیلو تریاک به نوشهر 

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 5 کيلوگرم تریاک طي یک عمليات پلیسی موفق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پلیس، سرهنگ"علی اکبر درویشی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نوشهر در راستاي مبارزه شبانه روزي با قاچاقچيان مواد مخدر، از فعاليت باند بزرگی که اقدام به جا به جايي مواد مخدر مي کردند، مطلع شدند.

وي افزود: ماموران پلیس موادمخدر این فرماندهی پس از اقدامات تخصصي و اشراف اطلاعاتي، روز گذشته خودرو پژو 405 متعلق به اعضاي اين باند را که قصد انتقال مواد از محور استان البرز به شهرستان نوشهر راداشت، شناسايي و تح

ت نظر قرار دادند.

سرهنگ درویشی تصريح کرد: سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران، ضمن عدم توجه به ایست مأموران قصد فرار داشتند که پس از تعقیب و گریز، خودرو مذکور توقیف و ماموران در بازرسي از آن، موفق به کشف 5 کيلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که بصورت حرفه ای در زیر صندلی اتومبیل و صندوق عقب جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: انتظامي نوشهر با اشراف اطلاعاتي دقيق و تلاش شبانه روزي وناامن کردن جاده ها برای سوداگران مرگ اجازه نخواهد داد که قاچاقچيان و مخلان امنيت عمومي به اهداف پليد خود دست پيدا کنند.

------------------------------------------

دستگیری2 سارق ساختمان نیمه کاره در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 2 سارق حرفه‌ای ساختمان نیمه کاره با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از  ساختمان های نیمه کاره و منزل در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2سارق را در این رابطه شناسایي و پس از هماهنگي های قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 12فقره سرقت ساختمان های درحال ساخت و منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کلوانی در پایان از شهروندان خواست: برای پيشگيري از سرقت ضمن به توصيه و هشدارهاي پليسي، در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا ترددهاي افراد مشکوک و ناشناس موضوع را سريعاً از طريق سامانه تلفني ١١٠ به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------

سارق موتورسیکلت در بهشهر دستگیر شد 

سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 9فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو و موتورسیکلت در خيابان و پارکينگ منازل، با استفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگیرند . 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار