رییس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت با هدف امید آفرینی و نشاط در جامعه با حضور مسئولین تعداد ۱۷سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 08 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد عسکری اظهار داشت: همزمان با دهه امامت و ولایت با هدف امید آفرینی و نشاط در جامعه با حضور مسئولین تعداد ۱۷سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

 

اهدای ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت نوشهری در دهه امامت و ولایت  

وی افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی و کمک به رشد تولید، اقلام جهیزیه اهدایی از کارخانجات داخلی تهیه شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر تصریح کرد: توزیع جهیزیه گوشه ای از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

عسکری بیان داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از صاحبان این نظام که در واقع محرومین هستند، این تعداد جهیزیه توزیع شد تا زوجین زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک های صورت می‌گیرد، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از زوجین جوان در دو بخش یکی تامین جهیزیه و دیگری اشتغالزایی زوجین بیکار را حمایت می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نوشهر گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۳۰ سری جهیزیه اهدا به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان نوشهر ۴۱۷۳خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار