رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه:
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود 40 درصد اعتبارات به امور فرهنگی، اجتماعی و آموزشی اختصاص دارد، گفت: آینده کشور بستگی به برنامه ریزی دراز مدت و مستمر در حوزه فرهنگی داشته، و دولت وظیفه خود می داند در این زمینه به نهادهای فرهنگی کمک کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 13 October 2015
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود 40 درصد اعتبارات به امور فرهنگی و اجتماعی و آموزشی اختصاص دارد، گفت: آینده کشور بستگی به برنامه ریزی دراز مدت و مستمر در حوزه فرهنگی داشته، و دولت وظیفه خود می داند در این زمینه به نهادهای فرهنگی کمک کند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، طهمورث الیاسی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی هنری روانسر اظهار داشت: کار با کودکان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و کار کانون، کاری زیر بنایی و زیر ساختی است و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توسعه کشور و استان بسیار موثر است.

وی با اشاره به روحیه فرهنگی و انگیزه کاری مدیریت کانون پرورش فکری استان تصریح کرد: وی فردی فرهنگی تلاشگر و با انگیزه در کانون هستند و ما نیز وظیفه خود می دانیم که  با نگاه ویژه ای به کانون بنگریم.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه خطاب به کودکان گفت : من هم سالهای کودکی ام عضو کانون بوده ام و هنوز لذت حضور در فعالیتهای فرهنگی کانون را در خود حس می کنم.

در ادامه این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان نیز یادآور شد: مسئولین و بزرگان آینده ی این کشور و این استان همین بچه ها هستند و می بایست با این دید به کودکان نگاه کنیم.

رضا موزونی خاطرنشان ساخت: بسیاری از هنرمندان، بزرگان و مسئولین کشور وقتی به رزومه کاری خود اشاره می کنند در می یابیم که بخشی از کودکی خود را در محیط کانون گذارنده اند.

وی افزود: کانون بستری برای بروز خلاقیت ها و استعدادهای کودکان فراهم می کند و انتظار ما این است که مسئولین، کانون و کودکان را در بحث بودجه های فرهنگی جدی تر ببینند.

ویس مرادی فرماندار روانسر هم کودکان روانسر را کودکانی با استعداد خواند و بر فعالیت های تاثیرگذار کانون در این شهرستان صحه گذاشت.

گفتنی است: کانون پرورش فکری روانسر با زیر بنای 1000 متر مربع و با اعتبار حدود 700 میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی استان ساخته شده و 1700 نفر عضو کودک و نوجوان دارد، همچنین به گفته مدیرکل کانون، کودکان در این کتابخانه به 12 هزار جلد کتاب دسترسی دارند.

در پایان این مراسم کودکان با اجرای سرودهای بومی به هنرنمایی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار