طی آیینی:
در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با فرمانده نیروی انتظامی استان، تفاهم نامه همکاری مشترک میان این دو نهاد به امضا رسید.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 20 June 2023

به گزارشتابناک ایلام؛ ایلام؛ علی درویشی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ایلام ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی با مجموعه‌ی آموزش و پرورش در مقاطع زمانی مختلف، برای همکاری در زمینه های مشترک کاری اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به موضوعات مختلفی مانند: امنیت عمومی مبادی ورودی مدارس، پیشگیری از آسیب های اجتماعی،
ایجاد نمایشگاه برای دانش آموزان در زمینه های مختلف و آگاه سازی آنان به ویژه در مباحث آسیب‌های اجتماعی، همکاری فراجای استان را در این قبیل از موارد خواستار شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از حضور مدیر کل آموزش و پرورش در ستاد نیروی انتظامی استان، برای همفکری و همکاری در مباحث آموزشی برای دانش آموزان و … اعلام آمادگی کرد.

جمال سلمانی با اشاره به تاثیر گذاری قشر فرهنگیان و دانش آموزان در جامعه و آینده کشور اظهار داشت: مدرسه، مسیر جامعه پذیری افراد است و لذا اهمیت آن مشخص و مبرهن است که باید با توجه ویژه به مباحث آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و برخی مشکلات نظیر استفاده ناصحیح از فضای مجازی به این قضیه ورود جدی داشته باشیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار