رييس مركز آموزش فني و حرفه اي دشتستان:
رييس مركز آموزش فني و حرفه اي دشتستان از برگزاري دوره آموزشي آسيب هاي اجتماعي و شناسايي خطرا ت فضاي مجازي براي كارآموزان توسط پليس فتاي شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 13 October 2015
تابناک بوشهر: هادي توسلي در اين باره گفت:در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي نياز است تمامي واحدها با همكاري في مابين بتوانند در آگاه سازي مردم نقش مهمي ايفا كنند.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني حرفه اي استان بوشهر،وي با اشاره به روي آوردن مردم به شبكه هاي اجتماعي اظهار داشت:انتشار اطلاعات محرمانه در شبكه هاي اجتماعي به منزله افشاي اطلاعات است و در همين راستا اين مركز جهت آشنا سازي كارآموزان با مضرات فضاي مجازي دوره آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با همكاري فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان برگزار كرده است.

رييس پليس فتا شهرستان دشتستان نيز در اين كلاس آموزشي ضمن ارايه راهكارهاي استفاده كلاهبرداران اينترنتي در فضاي مجازي گفت:از نكات مهمي كه بايد در فضاي مجازي مورد توجه قرار گيرد اين است كه به هيچ عنوان با نام كاربري كه هويت اصلي شمار را نمايان مي كند و تحريك آميز است وارد اينترنت نشويد و به هيچ وجه با كساني كه در اتاق هاي گفتگو آشنا مي شويد قرار ملاقات نگذاريد.

سرهنگ مزارعي افزود:مردم اين را بدانند كه هرگز و تحت هيچ شرايطي صاحبان سرويس دهنده از شما رمز ورود وبلاگتان را نمي خواهند و اگر اين موضوع پيش آمد به آن موضوع مشكوك شده و رمزي در اختيار آنها قرار ندهيد.

وي تصريح كرد:اين هشدارها بخشي از خطرات ناشي از فضاي مجازي را شامل مي شود و مردم عزيز بدانند همانگونه كه تكنولوژي در عصر ارتباطات رفاه را براي مردم آورده همزمان نيز خطراتي را براي آنها بيشتر و نزديك كرده كه درخواست مي شود مردم اين هشدارها را جدي بگيرند تا خداي ناكرده شاهد بروز مششكلي براي شهروندان نباشيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار