فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از 155 گرم مواد مخدر شیشه، هروئین و تریاک توسط پلیس ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 07 March 2015

فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از 155 گرم مواد مخدر شیشه، هروئین و تریاک توسط پلیس ملایر خبر داد.

شعبان ترک ‌نیا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و برخورد جدی و قاطعانه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان ملایر با هماهنگی مقام قضائی و در چهار عملیات منسجم و غافلگیرانه، بیش از 34 گرم مواد مخدر شیشه، 15 گرم هروئین و بیش از 100 گرم تریاک را کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات سه عدد دستگاه توزین مواد و یک دستگاه خودروی سمند و مقادیری وجه نقد نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در همین خصوص تعداد دو نفر شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از شناسایی و دستگیری 9 نفر سارق با 12 فقره اعتراف خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با تلاش قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس ملایر طی هفته اخیر رخ داد.

ترک ‌نیا در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس با تدابیر و شگردهای خاص پلیسی، یک نفر سارق سیم برق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی ‌های پلیسی به سه فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، در ادامه گفت: در پی سرقت سیم برق در یکی از روستاهای شهرستان ملایر نیز تعداد دو نفر سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی نامبردگان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه افزود: طی بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه موتورسیکلت اوراق شده، دو قیچی برای بریدن سیم برق و مقادیری سیم برق مسروقه و مواد مخدر تریاک کشف شد.

وی گفت: همچنین ماموران در عملیاتی دیگر سه نفر سارق لوازم داخل خودرو را طی دو ماموریت متوالی دستگیر کردند و در بازرسی از منزل فردی با هویت مشخص، یک نفر سارق موتورسیکلت دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

ترک ‌نیا افزود: در ماموریتی دیگر نیز تعداد دو نفر سارق با استفاده از دوربین مداربسته شناسایی و توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند و در همین زمینه با تلاش شبانه روزی ماموران در گشت‌های هدفمند سطح شهر و خارج شهر ملایر تعداد پنج دستگاه خودروی مسروقه‌ای که سارقان با توجه به سرعت عمل پلیس، قادر به ربودن آن و انتقال آنها به خارج از شهرستان نشده بودند نیز کشف شد.

وی بیان داشت: مراحل قانونی برای تحویل خودروهای مذکور به مال باختگان از سوی پلیس انجام شده و متهمان نیز با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از مشارکت شهروندان در شناسایی و مبارزه با سارقان و مقوله سرقت افزود: قرارگاه مبارزه با سرقت در ملایر به ظرفیت عظیم مشارکت مردمی در تولید امنیت بیشتر از عموم شهروندان ارج می‌نهد.

وی در خاتمه از همشهریان خواست تا ضمن داشتن هوشیاری لازم و رعایت فرهنگ خود حفاظتی هر گونه موارد مشکوک را در محل زندگی و محیط اجتماعی بلافاصله با پلیس در میان گذاشته تا اقدام قاطع نیز از سوی پلیس برای دستگیری این دسته از مجرمان و افراد مشکوک در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار