معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران گفت: با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ۶۹ مرکز تخصصی نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 21 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ۶۹ مرکز تخصصی نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان ایجاد شده است.

وی به فعالیت ۱۶ مرکز نیکوکاری حوزوی اشاره و گفت: آموزش‌های فرهنگی برای نیازمندان با پشتوانه حوزه های علمیه از جمله اهداف این مراکز است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران گفت: در سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی استان به نیازمندان کمک شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۹۸/۹ درصدی داشته است.

آرامجان بیان داشت: ۲۹ مرکز نیکوکاری در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور رسیدگی به امور دانش آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد شد.

وی گفت: آموزش خانواده در بخش‌های بصیرتی، حقوقی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، مشاوره و... از جمله فعالیت‌های مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار