تیم هندبال ساحلی طبس در مسابقات تیم‌های هندبال ساحلی جوانان شمال کشور که با شرکت 8 تیم و به میزبانی شهرستان ساری برگزار شد، با برد هر 5 بازی، برای نخستین بار در تاریخ شهرستان طبس، قهرمان کشور شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 12 October 2015


به گزارش تابناک ، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، تیم‌های هندبال ساحلی جوانان کشور به دو دسته شمالی و جنوبی تقسیم شده که مسابقات تیم‌های جنوب کشور پیش‌تر به میزبانی شهرستان بوشهر برگزار شده است.

اما در مسابقات تیم‌های هندبال ساحلی شمال کشور که به میزبانی شهرستان ساری برگزار شد، 8 تیم از جمله تیم شرکت زغالسنگ پروده طبس شرکت کردند که این مسابقات در قالب 2 گروه 4 تیمی برگزار شده است.

تیم طبس در دور گروهی با برد هر 3 بازی، به‌عنوان صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرد.

تیم طبس همچنین در مرحله نیمه‌نهایی نیز با شکست تیم بندرانزلی توانست به فینال مسابقات قهرمانی کشور راه یابد.

در مسابقات فینال هم که بعدازظهر امروز در ساری برگزار شد، تیم طبس توانست تیم ساری را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ شهرستان طبس، قهرمان مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور در دسته شمالی شود.

جلیل میهنی، سیدعلی حجتیان، حسین باقری، مهدی پارسا، سیدامیر عقیلی‌مقدم، علیرضا رنجبر، سلمان حسینی، رضا غنی، امیرحسین رجب‌زاده، حمیدرضا رجایی، و رضا فکری اعضای تیم هندبال ساحلی جوانان شرکت زغالسنگ پروده طبس هستند.

مهدی ابوترابی نیز سرپرستی و محمدجواد کرمی هم مربی‌گری این تیم را برعهده دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار