رئیس شورای نظام دامپزشکی استان اردبیل گفت: با تغییر روند صدور مجوز مراکز ارائه خدمات دامپزشکی این استان ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 12 October 2015

مهدی فیض در گفتگو باخبرنگار مهردر خصوص نحوه مشارکت این نهاد اجرایی در ساماندهی مراکز خدماتی دامپزشکی استان تصریح کرد: بر اساس ماده ۲ قانون افزایش بهره‌وری پس از این نظام دامپزشکی استانپروانه فعالیت مراکز خدماتی دامپزشکی استان را صادر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اقدامات اولیه برای اجرای این ماده قانونی مهیا شده و به محض فراهم شدن شرایط صدور پروانه به نظام دامپزشکی استان واگذار خواهد شد.

فیض با اذعان به اینکه ۲۵۰ واحد ارائه خدمات دامپزشکی در استان فعال هستند، اضافه کرد: این تعداد شامل داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مراکز مایه کوبی، صنایع بسته بندی و ... است.

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان ارائه خدمات صدور مجوز را فرصتی برای ساماندهی و کاهش سطح تخلفات و نظم بخشی به فعالیت این مراکز دانست و تاکید کرد: علاوه بر این رسیدگی به مشکلات و نیازمندی های مراکز خدماتی نیز سهل تر انجام خواهد پذیرفت.

فیض با بیان اینکه پیش از این بر اساس ماده ۵ نظام جامع دامپروری پروانه امکان دامی توسط نظام دامپزشکی استان صادر شده است، تاکید کرد: استان اردبیل در اجرای این ماده قانونی جزو استان های پیش رو است و به دلیل موفقیت در اجرا می توانیم ماده ۲ قانون بهره وری را نیز به شکل مطلوب پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه این نظام پیاده سازی سیاست های بهداشتی دولت را در تامین امنیت و سلامت غذایی دنبال می کند، اضافه کرد: در این راستا تلاش بر این است تمامی خدمات تولید و عرضه محصولات دامی نظم و سیاق مطلوب گرفته و به استانداردهای ایده آل مورد توجه دست یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار