معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: ۱۳۰۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در سال گذشته با اهداء جهیزیه روانه خانه بخت شدند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 15 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، سید موسی عمادی ترکامی اظهار داشت: ۱۳۰۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در سال گذشته با اهداء جهیزیه روانه خانه بخت شدند.

وی افزود: برای تامین خدمات ازدواج مددجویان تحت حمایت ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و سرانه هر سری جهیزیه به مبلغ ۲۸ میلیون تومان بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد تامین جهیزیه نوعروسان با هدف ترویج ازدواج آسان است تصریح کرد :جهیزیه ها با مشارکت خیرین و کمیته امداد تامین و شامل اقلام: یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و پنکه میباشد.

عمادی ترکامی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه اهدای جهیزیه در استان به روز شده و در کوتاه ترین زمان تحویل میشود در سال جاری ۱۴۰۰ جهیزیه به نوعروسان اهدا شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد گفت: هدیه ازدواج پسران نیز ۳۷۴ نفر به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان پرداخت شد.

خاطرنشان می‌شود : در استان مازندران ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

‌خبر: الهام زا عی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار