معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام بیان داشت : استان مرکزی بعنوان یک استان صنعتی امکان استفاده از امکانات شرکت‌ها و صنایع در جهت کمک به خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین را دارد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 10 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی در جلسه ستاد اربعین استان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی و هیئت همراه در سالن جلسات پایانه مرزی مهران برگزار شد  افزود : اربعین یک موضوع جهانی و در سطح بین المللی کانون توجه است و به لطف خدای بزرگ، استان ایلام لیاقت و توفیق خدمتگزاری زائران را دارد.

 وی گفت : با توجه به اینکه سال گذشته اربعین در ایام گرم سال برگزار شد، یکسری نیازمندی ها نسبت به سنوات گذشته از جمله احداث سایبان، استفاده از سیستم های خنک کننده و مه‌پاش، تأمین آب خنک در محل تجمع زائران و تأمین یخ مورد نیاز اضافه شد.

حسنی ادامه داد :  یکی از نیازهای اساسی زائران در حوزه جابجایی بوده و با سلسله اقدامات انجام گرفته در پایانه برکت، زائران در کمترین زمان در این پایانه به سمت شهرهای خود بازگشت داده شدند.

وی مطرح کرد :  در حوزه اسکان موقت برای زائران نیز در سایت‌های پیش بینی شده برنامه‌ریزی لازم انجام گرفت و در شهرهای منتهی به مهران از جمله شهر ایلام امکان اسکان و ماندگاری موقت برای ۳۰ هزار نفر فراهم شد.

حسنی خاطرنشان کرد : اولین استان «معین» که در رابطه با اربعین پیشقدم و حضور پیدا کرد و بصورت میدانی از زیرساخت های اربعین بازدید و از نزدیک در جریان مطالبات ستاد اربعین استان قرار گرفته استان مرکزی است و از عنایت استاندار مرکزی و معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی و مجموعه همراه که در این زمینه دغدغه دارند، قدردانی می کنیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار