مسوول کاروان های اردویی و راهیان نور سپاه ایلام گفت: با توجه به حجم گسترده تردد زوار در آذر ماه امسال برای شرکت در آیین اربعین حسینی در پایانه های مرزی دو استان ایلام و خوزستان، تمام امکانات و ظرفیت های راهیان نور کشور در اختیار زوار قرار می گیرد بنابراین در این ایام اردوهای راهیان نور برگزار نمی شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 12 October 2015
حجت الله منصوربیگی  اظهار کرد:از ابتدای آذر ماه امسال بمدت 20 روز اعزام کاروان و برگزاری اردوی راهیان نور از نقاط مختلف کشور به مناطق عملیاتی متوقف می شود.
وی افزود: در استان ایلام نیز 10 دستگاه اتوبوس متعلق به کاروان های راهیان نور است که از اول تا 20 آذر ماه زواری که به قصد سفر به عتبات عالیات به این استان سفر می کنند، توسط این خودروها جابجا می شوند.
منصوربیگی یادآور شد: همچنین سه اروگاه متعلق به راهیان نور استان در شهرستان های ایلام، مهران و دهلران نیز با ظرفیت یک هزار و 100 نفر برای اسکان زوار اربعین حسینی تجهیز و آماده سازی شده است.
وی ادامه داد: حضور حجم انبوه زوار در استان ایلام فرصتی مناسب و ارزنده برای معرفی یادمان های به یادگار مانده از جنگ تحمیلی این استان است به همین منظور ستاد راهیان نور در حال تهیه و انتشار 500 هزار قطعه بورشور با محوریت معرفی یادمان های شهدای استان است.
منصوربیگی از دستگاه ها و فرمانداری های مختلف استان خواست به منظور معرفی هر چه بهتر یادمان های دفاع مقدس و گردآوری مطالب و تاریخچه این یادمان ها، مانند زمین فوتبال چوار و تنگ کوشک، تا قبل از شروع اربعین حسینی اطلاعات خود را جمع آوری کرده و به ستاد راهیان نور استان ارایه دهند.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای اردیبهشت سال جاری تاکنون 26 هزار و 300 نفر در قالب کاروان های راهیان نور از استان های مختلف کشور به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای استان ایلام آمده و پیش بینی می شود تا اول اذر ماه امسال نیز این تعداد به 45 هزار نفر برسد./ ز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار