مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: امروز اولین رزمایش جهیزیه در سال ۱۴۰۲ است که برای ۲۵۳ زوج مددجو به ارزش ۵۷ میلیارد ریال است که با حضور نوعروسان، نو دامادها، مسئولین و خانواده های شهدا، در کنار حرم شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار نمودیم.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ 03 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت:

از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بیش از ۲۷ جشن به نام «لذت لبخند» در ماه مبارک رمضان برگزار کردیم که در این راستا، خیرین استان مازندران بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان برای کمک به محرومین استان مازندران، در بخش «جهیزیه» در تهیه لوازم خانگی، «مسکن»، «اهدای زمین»، «معیشت»، «کمکهای مومنانه» و «اطعام مهدوی»، تعهد کردند.

وی با بیان اینکه، امروز اولین رزمایش جهیزیه در سال ۱۴۰۲ است که برای ۲۵۳ زوج مددجو به ارزش ۵۷ میلیارد ریال است که با حضور نوعروسان، نو دامادها، مسئولین و خانواده های شهدا، در کنار حرم شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار نمودیم، خبر داد: تصمیم داریم تا پایان امسال، هر مددجویی که به کمیته امداد مراجعه کرد، بدون نوبت جهیزیه و لوازم خانگی را دریافت نماید.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران عنوان کرد: در طول ماه مبارک رمضان ۱۵ میلیارد تومان قرض ماندگار بصورت بلاعوض برای صندوق امداد ولایت در بخش «کارگشایی»، «درمان»، «ودیعه مسکن» و «اجاره مسکن»، مساعدت‌ شد که از مرکز درخواست تشویق سه برابری را از مرکز داریم و امیدواریم تماما برای رفع مشکل مددجویان استان مازندران هزینه شود.

حجت الاسلام عالیشاه در پایان اعلام کرد: در طرح «لذت لبخند»، خیرین بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تعهد کردند که ۱۵ میلیارد تومان آن «قرض ماندگار» است که تاکنون بیش از ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را محقق کردیم و امیدواریم بتوانیم از مرکز، تشویقیِ(هم افزاییِ) سه برابری، دریافت نمائیم تا تماما صرف مددجویان شود.

شایان ذکر است: در پایان مراسم، به مناسبت هفته ی معلم، از فرهنگیاناز فرهنگیان سه شهر نکا، بهشهر و گلوگاه جهت همکاری با کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) تجلیل شد.

خبر: الهام زارعی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار