استاندار کرمانشاه با بیان اینکه چرخ سازندگی و بالندگی با دست های پرتوان کارگران می چرخد، گفت: آبادانی و رونق تولید ملی منوط به همت و همراهی کارآفرینان و کارگران زحمتکش است.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 02 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدطیب صحرایی» روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت روز کارگر، اظهار کرد: حیات و تعالی جامعه، مرهون تلاش و کوشش کارگران خستگی ناپذیر، خدوم و بلندهمتی است که چشمه‌سار زندگی را با کار و سازندگی، زلالی بخشیده‌اند. نیروی کار خلاقی که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری سربازان اقتصاد مقاومتی اند و چرخ سازندگی و بالندگی با دست‌های پرتوان آنها می چرخد.

وی اضافه کرد: نقش موثر کارگران در تحقق پیروزی‌های اقتصادی تاکنون بی‌ بدیل و بی‌نظیر بوده و در سال‌جاری نیز که با تدبیر ارزشمند و هوشمندانه مقام معظم رهبری «مهار تورم و افزایش تولید» نام گذاری شده، کماکان آبادانی و رونق تولید ملی منوط به همت و عملکرد کارگران عزتمند است.

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عزیز عرصه کار و تولید و نیز کارآفرینان تبریک گفته و برای آنها آرزوی توفیق بیش از پیش کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد برنامه های بزرگ و تحول آفرین دولت مردمی سیزدهم در تحقق شعار سال با هم افزایی تمام اقشار بویژه همراهی کارگران ساعی و عزیز، به ثمر برسد و بتوانیم گام‌های بزرگی در راه تعالی، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای اقتصادی برای ملت بزرگ ایران و استان سرافراز کرمانشاه برداریم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار