رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: فرسودگی ۶۰ آمبولانس در استان اصفهان دلیل تاخیر رسیدگی به بیماران است.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 29 April 2023

فرهاد حیدری اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی و تعطیلی پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی از دیگر دلایل در دسترس نبودنِ آمبولانس اورژانس در یک منطقه است.

وی ادامه داد: درصورت در دسترس نبودن نزدیکترین آمبولانسِ اورژانس، واحد اعزام و راهبریِ مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان، اولویتِ بعدی اعزام را که مسیر دورتری نسبت به محل حادثه دارد به محل امدادخواهی اعزام می‌کند که این امر زمان ارائه خدمت به بیمار را افزایش می‌دهد.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان نقش خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با جلب مشارکت بیشتر خیرین در بازسازی آمبولانس‌های فرسوده و تأمین ناوگان امدادی مناسب در آینده شاهد افزایش رضایتمندی از خدمات فوریت‌های پزشکی استان باشیم.

وی گفت: تعداد کل مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در سال گذشته، ۲۸۹ هزار و ۷۱۲ مورد بوده است و روزانه به طور میانگین ۷۰۰ پیامک نظرسنجی برای تماس گیرندگان با گوشی تلفن همراه ارسال شده است.

حیدری با ذکر اینکه این تعداد پیام کوتاه برای تماس‌های مشاوره و منجر به مأموریت اورژانس فرستاده شده است اذعان کرد: ۲۴ درصد از گیرندگان این پیام، به نظرسنجی اورژانس پیش‌بیمارستانی پاسخ دادند و رضایت از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان بیش از ۸۷ درصد در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار