مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله دوم دوره‌های آموزشی برای جذب در پروژه های در حال احداث نفت و گاز، از افراد جویای کار خواست برای ثبت نام در این دوره‌ها به مراکز فنی و حرفه‌ای سطح استان مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 25 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا عزیز نوری، با اشاره به آغاز مرحله دوم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی توانمندسازی برای جذب در پروژه‌های در حال احداث نفت و گاز در استان، گفت: این طرح در راستای اجرای تفاهم نامه سه جانبه کشوری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وزارت نفت و استانداری کرمانشاه و در راستای توانمندسازی  نیروهای بومی ساکن در محل اجرای پروژه های نفت و گاز استان اجرا می شود.

وی بومی استان کرمانشاه بودن را شرط ثبت نام در دوره های آموزشی عنوان کرد و افزود: افراد جویای کار در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال می توانند برای ثبت نام اقدام کنند و در نهایت متقاضیان حائز شرایط پس از ثبت نام و تأیید مدارک در دوره ها شرکت خواهند کرد.

 مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت‌نام از بین متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر و با اولویت افراد بومی انجام خواهد گرفت، گفت: متقاضیان تا پایان سال فرصت دارند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان پس از پالایش، در رشته‌های جوشکاری برق، جوشکاری آرگون، برق صنعتی، لوله کش صنعتی، کنترل و ابزار دقیق و نصب ماشین‌های صنعتی آموزش می بینند.

وی گفت: هزینه های برگزاری این دوره‌ها از سوی وزارت نفت پرداخت خواهد شد و برای متقاضیان رایگان است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، آموزش و توانمندسازی ۲۵۰۰ نفر از افراد جویای کار در برنامه است، گفت: موظف به برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی تا پایان سال هستیم.

نوری یادآور شد: سال گذشته ۱۵۰ نفر در دوره های آموزش مهارتی این طرح شرکت کرده و برای استخدام در پروژه های نفت و گاز در دست احداث استان در اولویت هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار