مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه از اهدای ۲ هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش۵۸.۷ میلیارد تومان به نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 19 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد یکی از مهمترین اقدامات این ارگان است، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به میزان جهیزیه‌ای که برای نوعروسان تهیه شد هیچیک از متقاضیان مددجو برای دریافت جهیزیه در صف انتظار نمانده و در کوتاه‌ترین فرصت جهیزیه تهیه شده شامل پنج تا ۶ قلم کالای ضروری بود به آنها تحویل داده شد.

وی افزود: سال گذشته ۲ هزار و ۳۴۶ سری جهیزیه به ارزش ۵۸.۷ میلیارد تومان تهیه و تحویل نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه به پروژه ساخت مسکن برای مددجویان کرمانشاهی اشاره و تصریح کرد: بر اساس آخرین پروژه در دست ساخت طی سال گذشته ساخت و آماده سازی ۱۳۰ واحد مسکن روستایی به مددجویان در دستور کار قرار گرفت که پس از سال تحویل داده شد و امسال نیز در نظر داریم پس از تکمیل و ساخت ۷۰ واحد دیگر تحویل داده شود.

ترکمانه با بیان اینکه ساخت، تکمیل و تعمیر پروژه‌های مربوط به مسکن با همکاری سایر بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه انجام می‌گیرد، گفت: بر اساس همین همکاری‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در سال گذشته علاوه بر ساخت کامل واحدهای مسکونی ۶۸۸ واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی در سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان هزینه و ۴۳۰ فقره ودیعه مسکن نیز به مددجویان پرداخت شد.

ترکمانه افزود: در سال گذشته ۹.۶ میلیارد تومان ودیعه مسکن، ۸۶۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان و تعداد یک هزار و ۶۰۵ فقره به مبلغ سه میلیارد تومان وام بلاعوض برای اجاره مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار