استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه اردو برای دانش آموزان را با توجه به سبک زندگی کنونی، بخشی از فرایند تربیتی آن ها عنوان کرد و گفت: تحقق یافتن شعار امسال در گرو عمل به ۴ نکته از سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 15 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در جلسه شورای اداری استان که امروز ۲۶ فروردین ماه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد:آنچه که امسال باید در استان نمود بیشتری داشته باشد،  کار و تلاش مضاعف همه ماست، باید شعار امسال در استان کرمانشاه بیش از سایر استان ها مورد توجه قرار گیرد، در کرمانشاه به لحاظ کار و اشتغال نیازمندی هایی داریم که لازم است بیشتر به آنها بپردازیم.
 
وی با بیان اینکه در زمستان گذشته تلاش مضاعف برخی از مسئولین باعث ‌شد، مرکز استان پایین ترین نرخ بیکاری را طی ١٧ سال گذشته تجربه کند، افزود:. این روند باید تا پایان امسال تداوم یابد. 
 
وی با اشاره به اینکه اقدام مشترک و جمعی مسئولین الزاماتی دارد، گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری، ایشان در راستای تحقق شعار سال الزاماتی را  مطرح کردند که تاکید بر ۴ نکته تاکید مهم بود، این چهار نکته دستور کار امسال است، نکته نخست شامل همکاری دستگاه ها با یکدیگر است و کاهش تورم وپیشرفت  حرکت تولیدی استان، مستلزم همکاری همه دستگاه ها است. 
 
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه میانگین شرکت در اردوهای دانش آموزی  زیر یک درصد است، خاطر نشان ساخت: در تربیت واقعی دانش آموزان با سبک زندگی کنونی، اردو تفنن نیست بلکه بخشی ازفرایند تربیتی محسوب می شود که این موضوع را  در شورای آموزش پرورش استان پیگیری خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: در این راستا امکانات استان باید به آموزش و پرورش کمک کنند، بر اساس فرمایش مقام معظم  رهبری همه دستگاه ها باید به کمک آموزش پرورش آمده، هر دستگاهی که امکان بازدید مفید برای دانش آموزان دارد در اختیار این دستگاه قرار بگیرد.
 
وی در ادامه به نکات دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری، اشاره کرد و گفت: "اولویت دهی صحیح" نکته دوم و   "پیگیری" نکته سوم سخنان ایشان بود، پیگیری از این جهت باید مورد توجه باشد که مصوبات در مجموعه ها هست اما پیگیری مکرر و لازم صورت نمی گیرد و تصمیمات را اغلب اوقات پشتیبانی نمی کند، لذا مدیران باید مصوبات مهمی را که در طول سال و ماه رخ می دهد با پیگیری محقق کنند. 
 
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: تقاضای فراهم کردن آمار پروژه های نیمه تمام و راکد استان را ارائه کردیم تا در دستور کار قرار بگیرند و هرمجموعه ای که پروژه نیمه تمام و راکد ( سخت افزاری تا نرم افزاری) دارد باید آن را در اولویت قرار داده و گزارش مداوم و پیگیری داشته باشد که هر ماه پروژه در چه مرحله ای است. 
 
صحرایی تاکید کرد : مقام معظم رهبری در فرمایشات خود، به عنوان نکته چهارم در راستای تحقق شعار سال فرمودند: باید مردمی سازی را جدی بگیریم  و بر این موضوع تاکید کردند که حضور مردم با شعار محقق نمی شود باید زمینه حضور آن ها را فراهم کنیم، توجه به این چهار الزام، منجر به بروز خبرهای مسرت بخشی برای هر سازمان خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار