فرماندار ایلام؛
فرماندار ایلام بیان داشت :گاه های اجرایی شهرستان تسهیل گر سرمایه گذاری باشند، ابراز کرد: یکی از وظایف مدیران تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان و آموزش و هدایت تولیدکنندگان در راستای ایجاد رونق در تولید است
کد خبر: ۱۱۰۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ 12 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛نادری گفت :  در ایام عید نوروز امسال علی رغم افزایش مسافران و گردشگران با همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادرسان شرایط مناسبی برای حضور مسافران نوروزی و گردشگران ایجاد شد و امسال هیچ تصادف فوتی در حوزه شهرستان ایلام را نداشتیم و آمار تصادفات جاده ای در این ایام در سطح استان حدود ۶۵ درصد نسبت به مدت به مشابه کاهش نشان می دهد.

وی افزود : نامگذاری سال جاری با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری، بیانگر اهمیت اقتصاد و دغدغه نظام در حوزه معیشت و اقتصاد مردم است که باید کارگزاران و مسئولان شهرستان، این موضوع را ابتدا برای خود تبیین و در ادامه نیز در راستای کاهش تورم و کمک و حمایت از تولید در سطح شهرستان گام بردارند.

نادری ادامه داد : مدیران باید به طور کلی باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشند و مدیران شهرستان در حوزه کاری خود در هر سطح که باشد، مسائل شهرستان را پیگیری و در راستای حل مسائل تلاش کنند.

وی مطرح کرد : فرزندآوری و توجه به افزایش جمعیت یکی از اولویت های اصلی در سطح دستگاه های اجرایی باشد که در راستای اجرای تکالیف و وظایفی که دولت و نظام مشخص کرده است تلاش داشته باشند.

نادری بیان داشت : راهپیمایی روز قدس در ایلام ساعت ده و نیم صبح در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از روبروی سازمان جهاد کشاورزی تا مصلی این شهر ادامه پیدا می کنند و در این روز، شاهد حضور باشکوه و گسترده مردم و مسئولان در کنار هم خواهیم بود و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه شرعی و انقلابی است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار