امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند ما اعلام کردیم که اسرائیل ۲۵ سال آینده نابود می‌شود اما اسرائیلی‌ها می‌خواهند زودتر بروند.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 07 April 2023

 به گزارس تابناک ایلام؛ حجت الاسلام وعد مرادبیگی اظهار داشت : خواسته امام راحل و شهدا نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان ام الفساد و ریشه اصلی همه توطئه‌ها و جنگ افروزی‌های دنیا است.

وی گفت : روز قدس امسال بسیار حساس و حضور همه ما در این راهپیمایی مهم و تاثیرگذار است، مردم ما با حضور پرشور در صحنه راهپمایی ضربه سنگینی به نظام سلطه خواهد زد و بار دیگر پشتیبانی قوی خود از مردم فلسطین را به جهانیان اثبات خواهد کرد، راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا تسریع در نابودی رژیم اسرائیل را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد :  شب‌های قدر اوج ماه مبارک رمضان و بسیار بزرگ و فرصتی مناسب برای کسب فضایل الهی و مورد تاکید اهل بیت (ع) است، در این شب‌ها خداوند همه توبه کنندگان را مورد رحمت خود قرار می‌دهد.

وی گفت :  بر اساس روایات برجای مانده از رسول مکرم اسلام (ص)، شب‌های قدر بر امامت و ولایت ائمه اطهار (ع) تاکید دارد و حول محور و اهمیت جایگاه ولایت به ویژه آقا امیرالمومنین (ع) و انس افراد با ولی فقیه زمان خود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار