جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایلام گفت: راهپیمایی تجدید میثاق امت اسلامی با بزرگ عامر به معروف و ناهی از منکر حضرت سید الشهدا ( ع) پس از اقامه نماز جمعه این هفته برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 11 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایلام گفت: راهپیمایی تجدید میثاق امت اسلامی با بزرگ عامر به معروف و ناهی از منکر حضرت سید الشهدا ( ع) پس از اقامه نماز جمعه این هفته برگزار می شود.

علی کریمی روز یکشنبه اظهار کرد: اجتماع بزرگ و پرشور نمازگزاران روز جمعه در دومین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، همزمان با سراسر کشور از مهمترین برنامه این هفته است.
وی همچنین از حضور سازمان یافته شوراها و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان در نماز جمعه این هفته خبر داد و افزود: سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه نیز معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است و در شهرستان ها نیز دبیران ستاد احیای مر به معروف و نهی از منکر سخنران پیش از خطبه ها هستند.
کریمی از برگزاری آیین نکوداشت فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان در ششمین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در روز 28 مهر ماه در محل حسینه حضرت زینب (س) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، استاندار، ائمه جمعه شهرستان ها، فرمانداران و مسوولان دستگاه های قضایی، اجرایی و نظامی استان خبر داد.
وی ادامه داد: در طول هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه شوراهای ادارات در حوزه امر به معورف و نهی از منکر در محل سرسرای اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به منظور تبادل نظر و توجیه و آشنایی این شوراها با قوانین جدید امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری انجام می گیرد.
وی همچنین به اجرای همایش ائمه جماعات و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، مداحان، وعاظ استان در محل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام و با موضوع قیام امام حسین (ع) و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در این قیام اشاره کرد.
به گفته کریمی، همچون سال های گذشته گروه های مختلف امر به معروف و نهی از منکر در قالب تیم های 10 نفره در سراسر استان بعنوان طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر کارت های حاوی مطالب آموزنده و تذکر را بین اقشار گوناگون جامعه توزیع می کنند.
همه ساله از یک تا هفتم محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری می شود و شعار امسال این هفته نیز امر به معروف و نهی از منکر، دولت و ملت، همدلی و همزبانی انتخاب شده است./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار