فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ظرفیتی جدید برای جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر در مرکز استان و ۲۵۰ نفر در اسلام‌غرب برای شهرستان‌های غربی و ۲۰۰ نفر هم در بیستون برای شهرستان‌های شرقی فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 11 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۱۱ ماه سپری شده از سال‌جاری،  بیش از ۳۵ هزار وقوع سرقت داشتیم که ۵۱ درصد از آن کشف شده است.

وی آمار سارقان دستگیر شده را ۷ هزار نفر اعلام کرد و افزود: امسال بیش از ۳ تُن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۲۷ باند هم متلاشی شده و همچنین ۳۹ واحد فروش مواد مخدر و یا استعمال مواد مخدر با هماهنگی دستگاه قضایی کاملا تخریب شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در مدت مذکور ۲ هزار و ۱۶۰ نفر خردفروش و ۳۸۰ نفر قاچاقچی عمده دستگیر و بیش از ۱۲ هزار نفر معتادان متجاهر دستگیر شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از امروز، گفت: ظرفیتی جدید برای جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر در مرکز استان و ۲۵۰ نفر در اسلام‌غرب برای شهرستان‌های غربی و ۲۰۰ نفر هم در بیستون برای شهرستان‌های شرقی فراهم شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار