مدیرکل کمیته امداد ایلام ؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند با مشکلات اقتصادی زیاد، که تحت حمایت این نهاد قرار دارند، نیازمند کمک های ویژه هستند.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 27 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ، رضا طاهری  در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و در نشست هماهنگی برگزاری هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: بسیاری از این دانش آموزان نیازمند ، ایتام و یا فرزندان محسنین با فقر شدید هستند.

وی با عنوان اینکه ترویج فرهنگ انفاق از مهم ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است، تصریح کرد: هدف نهایی این است که در آستانه سال نو با مشارکت افراد نیکوکار بتوانیم بخشی از مشکلات افراد نیازمند را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه سال گذشته در هفته احسان و نیکوکاری بیش از ۱۶،۵ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای کمک به نیازمندان استان جمع آوری شد، اضافه کرد: انتظار دارم امسال این کمک ها جهش بیشتری داشته باشد.

طاهری با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال تا پایان اسفندماه ادامه دارد، افزود: به منظور مشارکت بیشتر قشر دانش آموز در کمک به همنوعان خود ، زنگ نیکوکاری در مدارس استان نواخته خواهد شد و با تمهیدات اندیشیده شده ۱۰۰ درصد مبالغی که در مدارس جمع آوری می شود در همان مدارس و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با عنوان اینکه کمیته امداد همراه بسیار خوبی برای آموزش و پرورش در راستای تحصیل بهتر دانش آموزان است، گفت: چنانچه کمک ها و همراهی کمیته امداد نبود، بسیاری از دانش آموزان برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه می شدند.

علی درویشی با عنوان اینکه احسان و نیکوکاری در فرهنگ دیرینه مردم ایران و استان ایلام نقش برجسته ای دارد، تصریح کرد: تلاش آموزش و پرورش این است قشر دانش آموز، اولیا و مدیران حضور برجسته ای در این جشن و کمک به قشر نیازمند جامعه داشته باشند.

وی یادآور شد: ضمن اینکه سامانه و پیام رسان شاد با بیش از سه هزار مخاطب در استان ابزار خوبی برای ترویج نیکوکاری در بین دانش آموزان و اولیاء آنان است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار