مدیر کل منابع طبیعی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه پدیده" زمین خواری" در کرمانشاه را محدود دانست و گفت: با متخلفان به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 16 February 2023

انشالله کولانی در گفتکو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به توپوگرافی استان کرمانشاه در اراضی ملی، زمین خواری به صورت محدود اتفاق می افتد و یگان های ویژه ما به طور شبانه روزی همچنین قوه قضاییه به صورت ماهواره ای موضوع را رصد میکنند، به کمک گزارش های مردم چنانچه زمین خواری در محلی صورت بگیرد با این افراد برخورد خواهد شد.

وی افزود: زمین خواری در استان کرمانشاه به شکل بسیار محدود اتفاق می افتد این شرایط ماحصل نظارت های منابع طبیعی و قوه قضائیه است.

مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه ادامه داد: در برخورد با افراد زمین خوار در وهله اول هشدار می دهیم گشت های ویژه ای را اعزام و در صورت مواجه با تخلفات این چنینی و یا دریافت گزارش بلافاصله بررسی می شود، اگر سازه غیر قانونی باشد دستور تخلیه و سپس دستور تصرف صادر می شود.

وی گفت: چندین مورد تخلف زمین خواری در سطح استان کرمانشاه مشاهده شده که سریعا اقدام عملی انجام دادیم اما در کل هجمه زیادی در خصوص زمین خواری در استان کرمانشاه صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین موارد زمین خواری در مناطق گردشگری و توسعه شهری می باشد و معمولا این افراد در زمین هایی که ارزش افزوده داشته باشند اقدام به تخلف می کنند.

کولانی تاکید کرد: با افراد متخلف برخورد خواهد شد همچنین این افراد باید خسارت هایی را به منابع طبیعی و دولت پرداخت کنند و در نهایت تخلف این افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد و مطالبه ضرر و زیان از افراد خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار