مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه کرمانشاه استان برتر در زمینه آموزش رایگان هنر برای مناطق محروم و مرزی در کشور شد، گفت: به همین مناسبت با اهدا لوح تقدیر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اداره کل استان قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 16 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «علی صفدری»، توضیح داد که طرح آموزش رایگان هنر در ۲ مرحله در استان کرمانشاه برگزار شد که در مرحله اول هفت شهرستان و در مرحله دوم ۱۳ شهرستان استان تحت پوشش آموزش های هنری قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: کرمانشاه در زمینه های برگزاری کلاس ها، میزان جذب مخاطب و استفاده از اساتید بومی دارای رتبه نمونه است.

صفدری اضافه کرد: این طرح در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم به منظور دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی، هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، در کشور در حال برگزاری است که گامی مهم در جهت توسعه عدالت فرهنگی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر حمایت و اجرای هر چه بهتر طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و مرزی و کم برخوردار، گفت: دولت انقلابی، هدفش خدمت به انسان و تعالی انسان ها است.

صفدری افزود: ما باید تلاش کنیم سطح علم و معرفت انسان ها را بالا ببریم و جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه باید از بخش خصوصی و اصل ۴۴ قانون اساسی حمایت شود، گفت: از واگذاری مراکز و ساختمان ها به بخش خصوصی استقبال می کنیم چرا که در چرخه اقتصاد فرهنگ این موضوع می تواند هم در ساخت نیروی انسانی و هم در حوزه تامین منابع کمک کند.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در ۱۴ شهرستان دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار