مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهدای وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز آماده سازی جاده ها برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: شماره تماس ١۴١ آماده پاسخگویی به انتقادات در حوزه راهداری است.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 15 February 2023

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: راهداری برای ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی آمادگی کامل دارد و درحوزه حمل و نقل عمومی که به دومنظور ایمنی جاده ها و ارائه خدمات به رانندگان و مسافران است، قادر به ارائه خدمات می باشد. 
 
وی با اشاره به موضوع ارائه خدمات مجتمع های بین راهی افزود:در حال حاضر در استان ۷۰ مجتمع خدمات بین راهی داریم که ۲۷ مجتمع در دست ساخت و مابقی فعال هستند، نظارت های لازم بر این مجتمع ها از لحاظ کیفی، بهداشتی و صنفی توسط ارگانهای مربوطه به صورت تخصصی و از طریق تیم اداره‌ راهداری انجام می شود. 
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تاکید کرد: راهداری در دو حوزه حمل و نقل و  راهداری آمادگی ارائه خدمات دارد که در حوزه حمل و نقل در دو سطح، سطح اول شامل زیرساخت‌ها نظیر سرویس های بهداشتی، نمارخانه، فضاسازی و شرکت‌هاست و سطح دوم مربوط به حمل و نقل جاده ای و پایانه های مسافربری است که در آن سلامت خودرو ، سفرهای به موقع و... بررسی می شود. 
 
کرمی تصریح کرد: در حوزه‌ راهداری نیز شروع بکار کردیم، تمام جاده ها شناسایی و اقدامات لازم نظیر  روکش آسفالت، لکه گیری جاده ها، علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی جاده ها انجام شده و مسافران و رانندگان می توانند هر گونه انتقاد یا پیشنهاد خود را از طریق شماره تماس ۱۴۱ به ما اعلام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار