سرپرست جدید بخش چابکسر معرفی شد
کد خبر: ۱۰۹۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ 12 February 2023

سرپرست جدید بخش چابکسر معرفی شدسرپرست جدید بخش چابکسر معرفی شدسرپرست جدید بخش چابکسر معرفی شد

طی آیینی روز یکشنبه با حضور مدیر کل سیاسی استانداری گیلان، فرماندار رودسر و جمعی از مسئولان بخش چابکسر تودیع و معارفه سرپرست جدید بخشداری چابکسر در محل ساختمان اجتماعات بخشداری این بخش برگزار شد بگزارش خبرنگار تابناک گیلان
فرماندار رودسر در این مراسم توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را امری مهم و ارزشمند دانست و گفت: باید از این فرصتی که حاصل شده در راستای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم بهره گیری کنیم.
"محمد رضا شهاب زاده " بخش چابکسر را با داشتن شرایط خاص خود متفاوت ذکر و افزود: از بخشدار جدید انتظار بر این است با بهره گیری از همه توان و ظرفیت و مساعی با ادارات و نهادها این بخش را به جایگاه واقعی خود که حق مردم این منطقه است ارتقا بخشد.

مدیر کل سیاسی استانداری گیلان نیز در این مراسم کارآمدی و اثر بخشی را دو اصل مهم در حوزه مدیریت عنوان و گفت: امروز به مدیرانی در کشور نیاز داریم که مساله محور باشند.
" جواد شفیعی ثابت " افزود :مهم ترین هدف دولت سیزدهم در شرایط فعلی حل مسائل و مشکلات مردم در بخش های مختلف و ایجاد آرامش برای ایجاد یک زندگی بهتر در کنار همدیگر است.
وی در بخش دیگری به ظرفیت های بخش چابکسر بویژه در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: این بخش پتانسیل های خوبی برای توسعه و پیشرفت در بخش گردشگری را دارد لذا باید از این ظرفیت عظیم در روند توسعه پایدار استفاده بهینه کرد.
بر پایه این گزارش، طی حکمی از سوی استاندار گیلان، علی امیدوار به سمت بخشدار جدید بخش چابکسر معرفی و از زحمات حبیب رمضانی بخشدار سابق تجلیل شد.
چابکسر از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار