نماینده مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: فاجعه شهادت تعدادی از جوانان این سرزمین در زمین فوتبال چوار تنها به برگزاری جلسه و یادواره خلاصه شده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 12 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی و هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ۲۳ بهمن زمین فوتبال چوار با حضور رییس فدراسیون و اعضاء هیات رییسه و استاندار ایلام اظهار داشت: فرمایشات رهبری، باید بعنوان معیار عملکرد مسئولان در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار قرار گیرد.

وی با اشاره به عظمت واقعه بمباران زمین فوتبال چوار اضافه کرد: تاکید چندباره مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدای چوار و شناساندن آن به جهانیان، به خوبی نشانگر عمق فاجعه و عظمت این رویداد تاریخی است.

نماینده ایلام تاکید کرد: متاسفانه توجه به واقعه زمین فوتبال چوار در برگزاری جلسات و یادواره ها خلاصه شده و آنگونه که شایسته است به این موضوع و متناسب با شان شهدای گرانقدر پرداخته نشده است.

بسطامی یادآور شد: می‌توان از پتانسیل واقعه زمین فوتبال چوار در راستای جلب توجه مقامات کشوری و همچنین توسعه ورزش در استان استفاده کرد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار