امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت : چشم سیاستمداران و رسانه های دنیا به ایران و راهنمایی روز ۲۲ بهمن است.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 10 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  گفت : انقلاب ما در مسیر و آرمان های خود در حال حرکت است و تاثیر گسترده ای در آزادی خواهی، مبارزه با ظلم و استکبار، تعالی و پیشرفت دنیا گذاشته و این انقلاب بالاترین سرمایه کشور ایران است.

وی افزود: امام راحل روح آزادگی خواهی را بر این کشور دمید و ایران را به عزتمندی رساند و تظلم خواهی و مبارزه با استکبار جهانی را در سطح بین المللی و منطقه اشاعه داد.

 امام جمعه ایلام ادامه داد : عفو رهبری در بخشش افراد فریب خورده، باران رحمت آرامش بر جامعه بود و بدون تردید این حجم از اغتشاشات و ناآرامی ها در هر جای دنیا مجازات شدیدی را برای فرد خاطی به دنبال خواهد داشت، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با بخشیدن آنان، مسیر هدایت را برای آنها هموار کرد.

وی مطرح کرد : از دیرباز ویژگی مردم ایران همدلی، مهربانی و مساعدت است و اکنون نیز زمان همدلی با این زلزله زدگان آسیب دیده است که همه زندگی خود را به سبب زلزله از دست داده اند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد :  مردم با وجود تحمل مشکلات گوناگون و حتی فدا کردن عزیزان خود، صدای دین مبین اسلام را در دنیا طنین انداز کردند و اکنون جامعه ما بیشتر از گذشته به وحدت و همدلی برای رفع یا کاهش مشکلات نیاز دارد، همانگونه که دشمنان برای نابودی ما اتحاد دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار