مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام؛
مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام بیان داشت : سهم استان ایلام طی سال جاری و در ایام مبارک فجر ۳۶۱ جلد اسناد املاک علوی با ارزش ریالی افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان و در وسعت ۷۵۰ هزار متر مربع تاکنون از طرف بنیاد مستضعفان ایلام واگذار شده که جز استان برتر در این حوزه معرفی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 10 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا رستم بیگی گفت :  در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از قشر ضعیف و مستضعف در طول سالهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان املاک های علوی زیادی به مردم اهدا شده است که در بهمن ماه امسال واگذاری ۱۳۵ هزارمین اسناد علوی که توسط خاندان ظالم پهلوی غصب شده توسط بنیاد مستضعفان به مردم بازگردانده شد.

وی گفت : سهم استان ایلام طی سال جاری و در ایام مبارک فجر ۳۶۱ جلد اسناد املاک علوی با ارزش ریالی افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان و در وسعت ۷۵۰ هزار متر مربع تاکنون از طرف بنیاد مستضعفان ایلام واگذار شده که جز استان برتر در این حوزه معرفی شده است.

رستم بیگی ادامه داد :  این املاک به چند صورت و با کاربری های مختلف که غالباً مسکونی بوده به صورت عام المنفعه و کاملاً رایگان واگذار شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی مطرح کرد :  در همین راستا واگذاری ۳۰ جلد سند زمین مدارس باارزش ریالی حدود ۶۰ میلیارد ریال و در وسعت ۶ هکتار به آموزش و پروش است.

وی افزود: این اسناد اکثراً سند نداشته و به نوعی به لحاظ روانی تاثیر منفی برای مردم داشت و این عزیزان نمی توانستند از شرایط حقوقی محل سکونت خود بهرمند شوند؛ واگذاری اسناد مالکیت التیام بر زخم های ظالمانه سال های طاغوت است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار