شركت آبفای استان ایلام موفق به كسب رتبه برتر کشوری در حوزه تكريم ارباب رجوع شد
کد خبر: ۱۰۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 10 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، براساس ارزيابي هاي صورت گرفته توسط شركت مهندسي آبفاي كشور، شركت آب و فاضلاب استان ایلام در اجراي بهينه محورهاي تكريم و جلب رضايت ارباب رجوع در سال 93 توانست بين شركتهاي آبفاي شهري و روستايي كشور مقام برتر را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی شركت آبفا استان ایلام،  در جشنواره ارزیابی طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع که به میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهری مشهد برگزار گردید، شركت آب و فاضلاب استان ایلام توانست در  بين شركتهاي آبفاي شهري و روستايي كشور رتبه برتر را کسب نماید.

در این جشنواره توسط مهندس جانباز، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور،  با اهدا لوح تقدیر به مهندس بیرنوندی از زحمات شركت آبفای ایلام در جلب رضايت مردم تقدير و تشكر بعمل آمد .

در متن این تقدیرنامه آمده است :

 " بی شک رشد و توسعه صنعت در گرو ارائه خدمات پایدار و مناسب به مردم است و یکی از شاخص های اصلی سنجش این امر در حوزه تحول نظام اداری ، برنامه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی می باشد .

بدینوسیله از تعهد و پایبندی مدیران و کارکنان آن شرکت قدردانی نموده و کسب عنوان « رتبه برتر » در زمینه طرح تکریم و جلب رضایت اراباب رجوع ، را صمیمانه تبریک عرض می نمایم .

امید است با اتکال به خداوند متعال و پیرو منویات مقام معظم رهبری ، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشور عزیزمان ، موفق و سرافراز باشید ."

در اين رابطه مهندس بیرنوندی  مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان ایلام با تبريك اين موفقيت به پرسنل شركت گفت:  مسئوليت پذيري در شركت آب و فاضلاب يك اصل مهم است و كليه همكاران و مديران بر اين امر واقف هستند که در این راستا شرکت توانسته است رتبه برتر طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع را در بین شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستايي کشور کسب نماید .

وی اضافه کرد : شرکت آب و فاضلاب استان در طول سال گذشته با تلاش پرسنل زحمتكش در تمامي زمينه هاي كاري توانسته است خدمات قابل قبولي را به شهروندان و مشتركين محترم ارائه نمايد و اميدواريم امسال نیز شاهد تداوم خدمات رساني مطلوب به همشهریان عزیز باشیم .

وی افزود: خوشبختانه رعایت نزاکت و متانت ، محترم شمردن حقوق مراجعين و مردم ، اجراي كامل دستورالعمل هاي اجراي طرح تكريم ارباب رجوع ، سرعت عمل در حل مشکلات مردم و ... از جمله موضوعاتی است که کارمندان اين شركت به اجراي آن معتقدند.

 مهندس بیرنوندی تصریح کرد: كار آبرساني و خدمات دهي به شهروندان در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام سال تداوم داشته كه نتايج اين زحمات و تلاش ها را مي توان در رضايتمندی حداکثری مردم در نظرسنجي ها از خدمات اين شركت به وضوح مشاهده کرد./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار