استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : رایزنی های صورت گرفته باعث شد سهمیه مسکن روستایی استان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از ۲ به چهار هزار افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 22 January 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا افزود : عملکرد بانک ها در طول یکماه اخیر در بررسی پرونده های متقاضیان سرعت قابل قبولی گرفته و شاهد افزایش قابل ملاحظه انعقاد قرارداد هستیم، ولی برخی بانک ها نیز همچنان عملکرد پایینی دارند که باید با هماهنگی مرکز این رویه اصلاح شود.

وی گفت : برگزاری مستمر نشست های اقدام ملی مسکن در استان باعث شده بسیاری از مشکلات پیش رو در این زمینه مرتفع و شاهد سرعت بخشی در روند اجرای پروژه های در دست اجرا باشیم.

بهرام نیا ادامه داد :  استان ایلام در مقیاس ملی بین ۳۱ استان کشور رتبه هفتم را در پیشرفت پروژه های مسکن ملی دارد که این موفقیت نتیجه همدلی و پیگیری ها دستگاه های مسوول و بانک های عامل است و باید تلاش کنیم این جایگاه در ماه های پیش رو ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به مصوبه رییس جمهوری در شورای عالی مسکن مبنی بر واگذاری زمین به افرادیکه قصد مهاجرت معکوس به روستاها داشته باشند بیان کرد : بر اساس این مصوبه که در تاریخ ۲۷ شهریورماه امسال در شورای عالی مسکن به تصویب رسید، ۵۰۰ متر زمین به افرادیکه به روستاها مهاجرت و ماندگاری آنها تایید شود، واگذار و هزینه زمین نیز دریافت نخواهد شد.

استاندار ایلام گفت : این مصوبه ۲۸ آذرماه به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده و عموم افراد متقاضی می توانند از این امکان بهره مند شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار