مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از تشکیل خانه های هلال با هدف تاب آوری جامعه و آموزش های لازم به داوطلبین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 22 January 2023

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با هدف تاب آوری جامعه و آموزش مردم در سطح کشور خانه های هلال را ایجاد می کنیم که در مناطق دوردست روستاها از طریق دهیاری ها با هماهنگی و تفاهم نامه ای که با وزارت کشور امضا شده  در این مناطق تشکیل می شوند

وی افزود: بحث آموزش مردم روستا به خصوص ساماندهی تیم های عملیاتی به عنوان اولین امدادرسان ها در حوادث و بحران ها در دستور کار است، اکنون این کار را پیش می بریم، تعدادی تشکیل شده و برای اماکنی که به ما معرفی کردند در حال رایزنی هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: امیدواریم به این مهم دست یابیم که مراسمی آنجا برگزار شود که هم به نوعی مرکزی به عنوان هلال احمر باشد که جوانان آنجا مراجعه کنند و همینطور محلی برای آموزش ها ساماندهی شود.

وی گفت: بعد از آموزش افرادی که تمایل به ادامه همکاری دارند سازماندهی می شوند تا به عنوان تیم های امداد رسان و تیم های ارزیاب اولیه حوادث و بحران ها بتوانیم از این افراد استفاده کنیم ضمن اینکه از مردمی که آنجا به عضویت داوطلب جمعیت هلال احمر در می آیند به صورت داوطلبین برای کمک رسانی به مردم بهره مند شویم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار