سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام:
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام گفت: این دانشگاه با هدف پر کردن خلاء مهارت‌آموزی تاسیس شده و تلاش می کند فرهنگِ مهارت‌آموزی را جایگزین مدرک‌گرایی کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 22 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور احمدی در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام نیز در راستای مهارت آموزی تلاش می کند که با نیازسنجی و اجرای رشته های کاربردی و مهارت محور به اشتغال استان کمک کند.

وی افزود: این دانشگاه با هدف پر کردن خلاء مهارت‌آموزی تاسیس شده و تلاش می کند فرهنگِ مهارت‌آموزی را جایگزین مدرک‌گرایی کند.

توسعه آموزش های دانشگاهی در حوزه صنعت مهم و ضروری است

مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز در این دیدار به ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه تأکید کرد و ضمن اعلام آمادگی همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: مراکز آموزش علمی کاربردی می توانند با هماهنگی قبلی و رعایت مسائل ایمنی از محیط پتروشیمی به عنوان محیط کارورزی و کاربینی برای دانشجویان استفاده کنند.

سید غلامحسن گرشاسبی توسعه آموزش های دانشگاهی در حوزه صنعت را برای استان ایلام بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: نیازسنجی در رشته های گروه صنعت و تصویب و اجرای رشته های مورد نیاز استان در این گروه می تواند راهکاری برای توسعه اشتغال در استان باشد.

وی در ادامه خواستار برگزاری جلسات بیشتر و ایجاد کارگروه هایی بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و پتروشیمی ایلام شد و با بیان این مطلب که یک فضا با کاربری آموزشی در محیط پتروشیمی قرار دارد، از مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام خواست که در بازسازی این محیط مطابق با استانداری های آموزش های علمی کاربردی نظارت کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار