کد خبر: ۱۰۸۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲ 12 January 2023

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز  مادر و بزرگداشت مقام زن علاوه بر سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضرت فاطمه(س) آسمان بلند و رفیعی است که در آغوش آن ستاره های فروزان ولایت قرار گرفته است

مقام معظم رهبری

بدون شک ولادت ستاره سراسر مشعشع عالم هستی، حضرت فاطمه زهرا(س)، در بردارنده رازی آسمانی و روایت گر حقیقتی جدید در بشریت بوده و این دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت را همچون آینه تمام نمای خصلت های برجسته در همه ادوار انعکاس بخشیده است.

چه فرخنده روزی، و فرخنده تر اینکه در این روز مقام مادران و جایگاه زنان را در میهن اسلامی مان ارج می نهیم که اینان در عصر حاضر، الگوی بی نقص مهرورزی، معنویت و اخلاص اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران زن مملکت اسلامی مان ایران، روز مادر و بزرگداشت مقام زن را به همه زنان به ویژه بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که با تکیه بر تعهد بی مثال و تجربه ارزشمند، همواره تاثیری مثبت در پیشبرد اهداف سازمان و تولید پایدار داشته اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، سلامت و شادکامی بانوان ایران زمین را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار