معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان ایلام از زوج های نابارور جهت فرزندآوری حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 11 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ یدالله عزیزی اظهار داشت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و نظر به ماموریت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، در زمینه حمایت از درمان ناباروری و افزایش جمعیت در مناطق محروم جامعه، تسهیلات قرض الحسنه اعطا میشود.

وی، با بیان اینکه متقاضیان باید مدارک شناسایی و پزشکی معتبر مبنی بر ناباوری ارائه و همچنین صحت سنجی و بررسی های لازم در مورد محرومیت و نیازمندی شخص محرز شود،افزود: متقاضیانی که دارای بیمه تکمیلی و کسانی که در طول یکسال اخیر از حمایت های درمانی ستاد اجرایی فرمان امام و واحدهای تابعه بهرمند بوده اند مشمول برنامه حمایتی در این زمینه نمی شوند.

عزیزی، با اشاره به اینکه مبلغ وام قرض‌الحسنه ناباروری برای زوج های تحت درمان ۱۰۰ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: برای زوج های که درمان انها با موفقیت سپری شده و منجر به بارداری شده است ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه از طرف بنیاد ۱۵ خرداد اعطا میشود.

وی، اضافه کرد: برای بهره مندی از تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی علاوه بر دریافت مدارک درمانی اخذ مدارک مبتنی بر بارداری مادر نیز لازم است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عارفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
آقا چرا قم بانک صادرات شعبه رضویه ضامن بدون دسته چک قبول نمیکنه ضامن رسمی کشوری باقیش حقوقی دارم قبول نمی کنه چه حمایتی
عرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
سلام
اطفا بگید برای ضامن سخت نگیرن ما که درگیر بیمارستان هستیم شماهم که میخواهید حمایت کنید فقط حرف نباشه چرا هربانک برای خودش قانون داره یکسان نیست اولان که برای پیگیری بانک بهم شماره داد گفت نیا ید اینجا زنگ بزنید زنگ که می‌زنی جواب نمیدن میری اونجا به قرآن جوری باهات رفتار می کنن انگار قاتلی دوم این وام حمایتی باید کمی آسون باشه مشکل من اینه که تو شهر قم آشنا یعنی ضامن بادسته چک ندارم ولی ضامن رسمی با حکم و فیش حقوقی دارم ولی قبول نمی کنن این شد حمایت
این رفتار بدو زشت بانک صادرات شعبه رضویه قم هم که نگم برات
لطفا خواهش میکنم پیگیری کنید اگه شما جای ما بودید این مشکل داشتید درک می کردید پناه به خدا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خیلی بد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار